داپوکستین 60 و درمان زودانزالی

آخرین بروزرسانی: 25 دی 1402

در این مقاله می خوانید

داپوکستین 60 یا قرص poxet 60 یک داروی ایمن و موثر است که برای درمان زود انزالی در مردان بالای 18 سال استفاده می شود. داپوکستین باعث افزایش کنترل فرد بر انزال می شود. از آنجایی که این دارو با کیفیت بالا تولید می شود، ایمنی و اثربخشی آن با تمام استانداردهای اروپایی و همچنین سازمان غذا و دارو امریکا (FDA) مطابقت دارد.

داپوکستین یا قرص دوراکست 60 در خانواده داروهای مهارکننده ی بازجذب سروتونین (SSRI) قرار دارد و تنها دارویی است که دارای تاییدیه قانونی برای درمان زود انزالی است. لازم به ذکر است این دارو هیچ تاثیری بر بزرگ کردن آلت یا افزایش سایز سریع مردانه نداشته؛ سریعترین راه برای افزایش قطر آلت تناسلی تزریق ژل به آلت و بزرگ کردن آن جراحی می باشد. در ادامه نحوه مصرف و تکنیک های لازم را شرح میدهیم.

مکانیسم اثر داپوکستین 60

این دارو باعث مهار بازجذب عصبی سروتونین و متعاقبا افزایش فعالیت انتقال دهنده عصبی می شود. داپوکستین با عمل در سطح فوق نخاعی، رفلکس انزال را مهار می کند. این دارو می تواند مدت زمان بین برانگیختگی جنسی تا ارگاسم را افزایش دهد.

نحوه مصرف قرص داپوکستین

مزایای استفاده از داپوکستین 60

مزایای استفاده از این دارو به اندازه ای قابل توجه است که باعث می شود عوارض احتمالی آن قابل صرف نظر کردن باشد. مهم ترین مزیت قرص داپوکستین 60 افزایش مدت زمان رابطه جنسی و جلوگیری از انزال زودرس است. در بررسی های کارآزمایی دارو، ثابت شد که مدت زمان رابطه جنسی و ارگاسم در فردی که این دارو را مصرف می کرد، سه برابر بیشتر شد. ضمن اینکه کنترل انزال نیز بهتر صورت گرفت. از جمله مزایای داپوکستین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عوارض احتمالی داپوکستین

داپوکستین علاوه بر اثرات مطلوب خود، ممکن است برخی عوارض ناخواسته نیز ایجاد کند. اگرچه همه این عوارض جانبی ممکن است رخ ندهند، اما در صورت بروز، ممکن است به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشند. در نظر داشته باشید که عوارض داروی داپوکستین معمولا در چند نوبت اول مصرف دارو رخ می دهند. در صورتی که این عوارض برطرف نشد و یا تشدید یافت، حتما به پزشک مراجعه کنید. برخی از عوارض شایع داپوکستین عبارتند از:

نحوه مصرف داپوکستین 60

مهم ترین نکته در رابطه با مصرف داپوکستین این است که دارو را باید دقیقا طبق دستور پزشک مصرف کنید. همچنین، به حداکثر دوزی که می توانید در یک روز مصرف کنید، توجه داشته باشید. توصیه می شود دارو را با حداقل یک لیوان پر از آب مصرف کنید. از آنجایی که این دارو محرک جنسی نیست، برای دستیابی به اثرات آن لازم است قبل از رابطه، برانگیختگی جنسی صورت بگیرد.

برای دستیابی به بهترین نتیجه، لطفا موارد زیر را با دقت بخوانید:

درمان زودانزالی با داپوکستین و تکنیک های سکس تراپی

نحوه نگهداری داپوکستین

توصیه های دارویی حین مصرف

دکتر شهریار ناطق جراح و متخصص اورولوژی در تهران

به اشتراک گذاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کند و طبق قوانین امکان تجویز دارو وجود ندارد.  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر عبدالله سه شنبه ۲ آبان ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: 144 مشاهده پرسش
    باسلام،۶۴ساله هستم در سال۹۸ اردیبهشت ماه بعلت گرفتگی عروق قلب عمل باز انجام داده ام دارو های کاردیلول و کاپتوپریل۲۵ورزواستاتین ۲۰وآ اس آ روزانه مصرف میکنم بعلت عدم نعوظوزودانزالی زیر۵ دقیقه به متخصص ارولوژیست مراجعه کردم فرمودند دراثر دوتا از قرص های ذکرشده است ابتدا قرص گیاهی بارنج به مدت۹۰ روز مصرف کردم موثر واقع نشد مجددا مراجعه کردم قرص تادالافیل ۱۰و ۲۰ گرمی پشنهاد دادند ولی اثر نداشت.
    لازم بذکر است مدت ها بعداز عمل قلب( عروق ) هیچ مشکلی نداشتم.ازلحاظ آزمایش نه قند دارم نه چرب ونه فشارخون ونه اعتیاد وزن متعادل است روزانه یک ساعت پیاده روی می کنم مشکل فکری ندارم فقط همين دو بیماری است
    استدعا می کنم راهنمای موثر عنایت فرماید.باتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق سه شنبه ۲ آبان ۲( 5 ماه پیش)
      سلام لطفا از طریق ویزیت آنلاین اقدام‌کنید
  • تصویر کاربر محسن سه شنبه ۱۸ مهر ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آیا واقعا واسه کوتاهی آلت و حجم درمانی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق سه شنبه ۲۵ مهر ۲( 5 ماه پیش)

      سلام بله جراحی،تزریق ژل یا چربی لطفا فیلمهای موجود در اینستا و یوتیوب را نگاه کنید
      https://drshnategh.com/7430

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۰ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 481 مشاهده پرسش
    یا سلام اقای دکتر وقتتون بخیر
    یکی دو هفته است اسپرم ام خیلی کم شده
    باید چکار کنم
    راهنمایی کنید ممنون
    علی هستم
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق سه شنبه ۲۰ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام آزمایش هورمون و آزمایش اسپرم دهید
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر