آیا افزایش طول اندام تناسلی با غذا امکان پذیر است؟

آخرین بروزرسانی: 16 مهر 1402

در این مقاله می خوانید

همانطور که می دانید غذاها تأثیر چندانی در افزایش اندازه آلت تناسلی ندارند و فقط کیفیت نعوظ را بهبود می بخشند. اکثر مردانی که آلت کوچکی دارند به دنبال راه حلی برای افزایش طول اندام تناسلی خود هستند، و پرتکرار ترین سوال این است که آیا افزایش طول آلت با غذا امکان پذیر است؟

بسیاری از محصولات موجود در بازار تأثیری بر افزایش طول ندارند و حتی ممکن است برای سلامت آلت تناسلی مضر باشند. بنابراین همیشه روش هایی که پزشک متخصص برای افزایش طول و قطر اندام تناسلی شما معرفی میکند، ایمن ترین راه هستند. در ادامه به روش های مختلفی میپردازیم.

مطلب مرتبط :
۱۲روش برای افزایش سایز آلت + افزایش قطر

بهترین روش برای افزایش طول اندام تناسلی چیست؟

برای افزایش طول و قطر اندام تناسلی هیچ کاری به جز جراحی نمی توان انجام داد. اکثر پزشکان روی بی تأثیر بودن پمپ های خلأ و دستگاه های دیگری که برای افزایش طول آلت تبلیغ می شوند، اتفاق نظر دارند. اندازه آلت در مردان را می توان از طریق جراحی و با تزریق چربی افزایش داد. 

آلت تناسلی یک فرد میانسال به طور میانگین بین 5 تا 7 اینچ (هر یک اینچ برابر با 2.54 سانتیمتر)  طول دارد. برخی از آلت ها کوچکتر و برخی دیگر بزرگتر هستند. آلت هایی که در حالت شُل کوچکتر هستند نسبت به آلت هایی که در حالت شل و آویزان بزرگترند، در حین نعوظ بزرگتر می شوند.

برخی از آلت ها بزرگتر از آن هستند که به نعوظ کامل برسند. آلت ها، اندازه ها و شکل های مختلفی دارند و این امری طبیعی است. همچنین، شرکای جنسی تمایلات مختلفی دارند. برخی از افراد آلت تناسلی کوچکتر دوست دارند و برخی دیگر آلت تناسلی بزرگتر را ترجیح می دهند. اکثر افراد مشکلی با اندازه آلت شریک جنسی خود ندارند و فقط به کیفیت نعوظ اهمیت می دهند. 

این مسئله نیز طبیعی است. پس عادت کردن به ظاهر طبیعی آلت تناسلی خود احتمالاً بهترین راه حل است. 

افزایش طول اندام تناسلی با غذا

اگر می خواهید آلت تناسلی بزرگتر و سالمتری داشته باشید، باید با یک متخصص اورولوژی قابل اعتماد در مورد روش های طبیعی بزرگ کردن آلت تناسلی مشورت کنید. حقیقت ماجرا این است که غذا تاثیری در افزایش طول اندام تناسلی ندارد، اما میتواند با افزایش گردش خون و موراد دیگر، کیفیت نعوظ شما را افزایش دهد.

رعایت کردن دستورالعمل های پزشک در کنار مصرف مواد غذایی مناسب می تواند به شما در بزرگتر کردن اندازه آلت تناسلی کمک کند. پس به پزشک خود و درمان او اعتماد کنید.

1_ هندوانه

این میوه سرشار از آمینواسیدهای سیترولین است که می تواند کیفیت نعوظ  را افزایش دهد. این میوه، اسید آمینه ای است که به ال آرژنین تبدیل می شود. این آمینو اسیدها به نوبه خود، تولید نیتریک اسید را تحریک می کنند که موجب افزایش خونرسانی به آلت تناسلی می شود. علاوه بر این، هندوانه به گشاد کردن رگ های خونی نیز کمک می کند و خونرسانی به آلت تناسلی را بهبود می بخشد.

2_ موز

موز، یک میوه خوشمزه و مفید است که میزان سدیم بدن را کاهش و پتاسیم را افزایش می دهد. تعادل سطح سدیم و پتاسیم در حفظ سلامت قلب بسیار مهم است. بنابراین این ماده غذایی، رسیدن خون کافی به آلت تناسلی و نعوظ بزرگتر را تضمین می کند.

3_ پیاز

این ماده غذایی گردش خون به تمام نقاط بدن از جمله اندام تناسلی را افزایش می دهد. همچنین، پیاز از لخته شدن خون جلوگیری می کند و می تواند منجر به بهبود کیفیت نعوظ شود.

4_ اسفناج

این گیاه خوراکی می تواند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهد و موجب نعوظ محکم تری شود. اسفناج، سرشار از منیزیم است و رگ های خونی را گشادتر می کند. در نتیجه خونرسانی به آلت تناسلی بیشتر می شود و طول و قطر آلت افزایش پیدا می کند.

دکتر شهریار ناطق، جراح و متخصص اورولوژی در تهران 

به اشتراک گذاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کند و طبق قوانین امکان تجویز دارو وجود ندارد.  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر بابک سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۲( 10 ماه پیش) تعداد بازدید: 115 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من طول آلتم بین ۱۰ تا ۱۳ ساخته میخواستم بدونم راهی هست برای افزایش آلت
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۲( 10 ماه پیش)
      سلام اگر ۱۳ سانت هست نرمال است و نیاز به کار خاصی ندارید
  • تصویر کاربر Arshia پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 728 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب آقای دکتر
    بنده موقع نعوظ آلتم یکم به سمت چپ کج میشود میخواستم بدونم راه درمانش چیه و اگر احتیاج به عمل دارم هزینش چقدر میشه؟
    ممنون میشم کامل راهنماییم کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق پنجشنبه ۱۹ فروردین ۰( 2 سال پیش)
      سلام تنها راه اصلاح کجی الت جراحی است در شما انحراف زیاد نیست اگر مشکلی در نزدیکی ندارید نیازی به اصلاح جراحی نیست
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر