7 مورد از عوارض قرص بزرگ کننده آلت تناسلی

آخرین بروزرسانی: 30 آبان 1402

در این مقاله می خوانید

قرص های تقویت قوای جنسی یا قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی، نوعی مکمل هستند که مدعی اند میل جنسی را افزایش می دهند، عملکرد جنسی را بهبود می بخشند و دستیابی به نعوظ کامل را امکان پذیر می کنند. مطابق با انجمن غذا و داروی آمریکا (FDA)، اکثر داروهای تقویت قوای جنسی مردانه موجب بروز عوارض جانبی می شوند.

آیا قرص های بزرگ کننده آلت واقعاً تأثیر دارند؟

این داروها عموماً از گیاهان تهیه می شوند و اغلب از ترکیب چندین مکمل گیاهی به دست می آیند. برخی از تولید کنندگان مدعی هستند که این محصولات می توانند اندازه آلت را افزایش دهند یا مشکلات سلامتی مربوط به عملکرد جنسی مانند اختلال عملکرد نعوظ و قدرت جنسی ضعیف را درمان می کنند. تاکنون ثابت نشده است که داروهای تقویت قوای جنسی به اندازه داروهای تجویزی می توانند مفید باشند. 

این داروها ممکن است مانند یک دارونما عمل کنند، یعنی فرد ممکن است متوجه افزایش قدرت جنسی خود شود، زیرا احساس می کند که درمان دریافت کرده است. از آنجا که قرص های تقویت قوای جنسی، داروهای مورد تأییدی نیستند، ایمنی و اثربخشی آنها مانند داروهای قانونی تایید نمی شود.

مطمان ترین راه برای افزایش سایز سریع مردانه مراجعه به متخصص اورولوژی مجرب و باتجربه در این زمینه است.

7 عوارض قرص بیگ پنیس 

طبق گفته ی انجمن غذا و داروی آمریکا (FDA) تمامی قرص های بدون نسخه ی افزایش قوای جنسی و افزایش سایز آلت تناسلی دارای عوارض جانبی هستند. موراد زیر را مد نظر داشته باشید:

1_ سر درد 

2_ بدن درد

3.ممکن است سیستم گوارش را مختل کند.

4.سرگیجه

5.مشکلات بینایی

6.گُرگرفتگی

گرگرفتگی ها دوره های کوتاهی از گرم شدن و قرمزی پوست هستند. گُرگرفتگی معمولاً از صورت شروع می شود و به نقاط دیگر بدن کشیده می شود. گُرگرفتگی ها می توانند خفیف یا شدید باشند و موجب بروز راش ها یا لکه های پوستی شوند. با اینکه این شرایط آزاردهنده است اما به ندرت خطراتی به همراه دارد. علائم ممکن است بعد از خوردن غذاهای داغ یا پرادویه، نوشیدن الکل یا پیاده روی در هوای گرم تشدید شوند.

7. گرفتگی بینی و آبریزش

گرفتگی بینی به همراه آبریزش یکی از عوارض جانبی شایع داروهای اختلال عملکرد جنسی است. اکثر مواقع، این عوارض جانبی خود به خود از بین می روند. اگر این علائم ادامه داشتند، به پزشک مراجعه کنید.

3 عارضه جانبی غیررایج اما شدید  قرص بیگ پنیس

در حین استفاده از داروهای تقویت قوای جنسی مردانه، عوارض جانبی جزئی شایع هستند. گرچه، برخی از عوارض جانبی کمتر شایع هستند اما ممکن است شدید باشند. این عوارض شامل موارد زیر می شوند:

اگر فردی یکی از این عوارض جانبی را داشته باشد باید فوراً با پزشک تماس بگیرد. برخی از افراد نسبت به دیگران بیشتر در معرض این عوارض جانبی هستند. این عوارض ممکن است مربوط به مشکلات پزشکی یا داروهای مصرفی دیگر باشد. اگر فرد قادر به تحمل این داروها نباشد، پزشک ممکن است جراحی یا پمپ خلأ را به عنوان جایگزین تجویز کند.

قرص های تقویت قوای جنسی مردانه با تجویز پزشک

فردی که اختلال عملکرد جنسی دارد حتی ممکن است از رفتن نزد پزشک برای چکاپ امتناع کند. اختلال عملکرد جنسی را با داروی مناسب می توان از بین برد. این داروها برای افزایش قدرت و عملکرد جنسی استفاده می شوند. 

متخصص اورولوژی با بررسی شرایط جسمی و روحی شما تصمیم به تجویز داروهای مجاز میگیرد. 3 دلیلی که پزشکان قرص های تقویت قوای جنسی مردانه را توصیه می کنند:

بهترین قرص تقویت قوای جنسی کدام است؟

از آنجا که قرص های تقویت قوای جنسی تأیید شده نیستند، نمی توان گفت کدام یک بهترین است. گرچه، برخی از آنها نسبت به برخی دیگر خطرناک تر هستند. اگر فردی تصمیم بگیرد قرص تقویت قوای جنسی مصرف کند، باید آن را از یک فروشنده معتبر تهیه کند. 

اگر فردی قصد دارد مشکل جنسی خاصی مانند انزال زودرس یا اختلال نعوظ خود را درمان کند، داروهای تأییدی بهترین راه حل هستند. افراد ممکن است بخواهند بدون مشورت با پزشک، اختلال نعوظ خود را درمان کنند. آنها ممکن است بدون تجویز پزشک داروی تقویت قوای جنسی را تهیه کنند. پس ریسک عوارض را نیز باید پذیرا باشند. موارد زیر نمونه ای از داروها هستند:

چه داروهایی جایگزین قرص های تقویت قوای جنسی هستند؟

اضطراب و استرس می تواند تأثیر زیادی روی زندگی جنسی داشته باشد. صحبت با یک درمانگر یا مشاور به بررسی مسائل و ارائه راهکارهایی برای مقابل با برخی از علل ریشه ای استرس کمک کند. چندین متغیر ممکن است روی زندگی جنسی تأثیر بگذارند. 

علل فیزیکی باید بررسی شوند و هر نشانه ای از مشکلات روحی باید توسط پزشک ریشه یابی شود. مشکلات زناشویی می تواند باعث بروز مشکلات جنسی شود و باید با شریک جنسی صحبت شود. مشورت با پزشک و درمانگر ممکن است به تشخیص منبع مشکلات و پیداکردن راهکاری برای بهبود روابط کمک کند.

دکتر شهریار ناطق، جراح و متخصص اورولوژی در تهران

به اشتراک گذاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کند و طبق قوانین امکان تجویز دارو وجود ندارد.  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر ماجد پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 10 ماه پیش) تعداد بازدید: 163 مشاهده پرسش
    با سلام من 45 سالمه قطر التم چسبیده به بدن خوبه ولی قسمت دیگه التم باریک وکوچک شده وتغببر شکل بدی داره والتم کوچک شده ممنون میشم توضیح وراهنمایی کنید ودکتر خوب در مشهد هست معرفی کنید ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق پنجشنبه ۴ خرداد ۲( 10 ماه پیش)
      سلام احتمالا به علت پلاک پیرونی هست
  • تصویر کاربر بهنام جمعه ۱۴ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 825 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    ۱۵ سالمه ، ظاهر نرماله؟
    اگر دقت کنید انتهای آلت (نزدیک به شکم) از ابتدای آلت باریک تره و کمی انحنا هم به سمت بالا وجود داره
    آیا طبیعیه و نوعی از انواع آلت محسوب میشه یا نرمال نیست؟
    و اینکه تو عکسا معلومه که کمی انحنا به سمت چپ وجود داره ، میتونه مشکل ساز باشه؟
    و اینکه تو این سن 11 سانت طبیعیه؟
    خیلی نگرانم ممنون میشم کامل توضیح بدین
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق جمعه ۱۴ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام انحراف شما همراه با چرخش است بهتر است جراحی کنید
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر