قرص داپوکستین چند دقیقه تاخیر دارد؟

آخرین بروزرسانی: 25 دی 1402

در این مقاله می خوانید

داپوکستین اولین داروی پیشنهادی برای در مان زود انزالی در بین مردان است. اما قرص داپوکستین چند دقیقه تاخیر دارد؟ آیا موثر عمل میکند؟ بطور کلی در صورتیکه از زمان دخول آلت به شریک جنسی، انزال زیر 2 دقیقه صورت بگیرد، اصطلاحا می گوییم فرد به زود انزالی دچار شده است. هدف از مصرف داپوکستین برای درمان زود انزالی رساندن زمان دخول فرد به 5 دقیقه است.

چند روش برای درمان زود انزالی ( premature ejaculation) وجود دارد. ابتدا باید هر گونه مشکل پزشکی جدی زمینه ای مانند مشکلات قلبی یا آنژین قلبی درمان شود. در بحث زیر، فردی که دچار زود انزالی است، سالم در نظر گرفته میشود و فرض بر این است که زود انزالی او تنها مشکلی است که دارد. علاوه بر این، هر گونه مشکل نعوظ دیگری مانند اختلال نعوظ باید مد نظر گرفته شده و درمان شود. روش های گوناگونی برای درمان زودانزالی وجود دارند که درصد موفقیت آنها نیز عمدتا بالاست.

داروهای مورد استفاده برای درمان زود انزالی

داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین که در درمان زود انزالی استفاده میشوند عبارتند از:

قرص داپوکستین چند دقیقه تاخیر دارد؟

به گفته ی دکتر ناطق متخصص اورولوژی، از لحظه ی دخول اگر زیر دو دقیقه انزال صورت بگیرد، میتوان گفت فرد به زودانزالی دچار شده است. اما در پاسخ به این سوال که قرص داپوکستین چند دقیقه تاخیر دارد باید بگوییم زمان مشخصی نداشته و بسته میزان زود انزالی فرد متفاوت است و هدف ما از تجویز داپوکستین، رسیدن زمان انزال فرد به 5 دقیقه است، (بدون در نظر گرفتن زمان معاشقه).
 صحبت های دکتر ناطق متخصص اورولوژی در رابطه با میزان تاخیر داپوکستین 60 حین سکس:

داپوکستین که جزء داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین سریع الاثر است، اختصاصی برای درمان زود انزالی ساخته شد. ممکن است این دارو در دوز اول تاثیر خود را بگذارد به شرطی که یک ساعت قبل از دخول (intercourse) مصرف شود.

داروی داپوکستین در دو نوع ۳۰ میلی گرمی و ۶۰ میلی گرمی در بازار وجود دارد. طریقه مصرف آن همراه با یک لیوان کامل آب است. 

دارویی که بیشتر در داروخانه ها موجود است و مصرف بیشتری دارد قرص ۳۰ میلی گرمی است. بهتر است برای کاهش احتمال بروز عوارض جانبی شروع درمان با همان داروی ۳۰ میلی گرمی باشد و در صورتیکه بیمار پس از مصرف دارو (حداقل ۲ ماه) علائمش بهبود نیافته باشد دوز دارو افزایش داده شود.

⚠️مصرف این دارو در گروه سنی ۱۸ تا ۶۴ سال توصیه می شود.

⚠️از مصرف روزانه این دارو خودداری کنید.

⚠️ همچنین مصرف این دارو همراه با الکل احتمال غش کردن را بالا میبرد.

⚠️ به علت اینکه دارو حاوی لاکتولوز هست، در افرادیکه سابقه حساسیت به لاکتولوز دارند، مصرف این دارو باید با احتیاط صورت گیرد.

⚠️ بهتر است شروع مصرف با دوز ۳۰ میلی گرمی باشد و در صورت عدم پاسخ از دوز ۶۰ میلی گرمی استفاده شود.

مصرف همزمان داپوکستین و سیلدنافیل

امکان مصرف همزمان سیلدنافیل و داپوکسیتن وجود دارد، چرا که هر کدام از این داروها برای درمان بیماری جداگانه ای کاربرد دارد. سیلدنافیل برای افرادی که مشکل نعوظ دارند مصرف میشود در حالیکه مصرف قرص داپوکسیتن در افرادی که زود انزالی دارند، توصیه میشود. بطور کلی افراد از مصرف این دو دارو در کنار هم تجربه ی خوبی را گزارش کرده اند و عوارضی جز سرگیجه و تپش قلب گذرا را تجربه نکرده اند.

هر چند امکان بروز عوارض جانبی در مصرف هر دو دارو با هم افزایش یافته و مصرف این دو با هم باید تحت نظر پزشک و با احتیاط باشد.

قرص دپاپکس برای زود انزالی

قرص دپاپکس با داپوکستین متفاوت بوده و در اصل پاروکستین 20 هست. یک داروی ضد افسردگی است که یکی از موارد مصرف آن درمان زود انزالی در مردان است. دپاپکس نام تجاری قرص پاروکستین 20 می باشد.

در ویدئو زیر نیز دکتر ناطق متخصص اورولوژی در رابطه با اینکه برای درمان زود انزالی چه قرصی بخوریم نکات مهمی را بیان کرده اند…

زود انزالی مرتبط با اختلال نعوظ

این گونه زود انزالی در صورت حل مشکل اختلال نعوظ ممکن است خود به خود حل شود. اگر اختلال عملکرد نعوظ بیمار مربوط به افسردگی باشد اما زود انزالی او این چنین نباشد، دارویی با کمترین میزان تاثیر جنسی، ممکن است در نظر گرفته شود تا از زود انزالی ناشی از دارو یا حتی نرسیدن به اوج لذت جنسی (ارگاسم) اجتناب شود.

با این حال اگر بیمار دچار زود انزالی دارای اختلال عملکرد نعوظ و یا افسردگی باشد، داروی ضد افسردگی همراه با داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین برای برطرف کردن مشکل زود انزالی می تواند مفید باشد.

کاهش حساسیت (استفاده از بی حسی) در درمان زود انزالی

در کره و کشورهای دیگر خاور دور، کِرِم S S با ترکیبی از 9 ماده تشکیل دهنده که عمدتا گیاهان دارویی هستند، برای کاهش حساسیت آلت تناسلی مردان استفاده می شود و آستانه تحریک را بالا می برد.در نتیجه به مردانی که زود انزالی دارند کمک میکند تا در واکنش انزال شان تاخیر قابل توجهی حاصل شود. این دارو هنوز به تایید سازمان نظارت بر غذا و داروی امریکا (FDA) نرسیده است. 

اسپری جلدی لیدوکائین

پریلوکائین در اروپا تاییدیه گرفته است. این اسپری حدود ۱۰ دقیقه قبل از دخول بر روی الت و بیضه ها پاشیده می شود. معمولا این داروها زمان انزال را به خوبی افزایش می‌دهند؛ اما از انجایی که حس تحریک پذیری الت را کم‌ می کنند، لذت جنسی را کم کرده و ممکن است همراه با اختلال نعوظ باشند. از این رو مصرف آنها در افرادیکه اختلال نعوظ دارند، توصیه نمی‌شود.

ژل ها و کاندوم های تاخیری

این کاندوم ها با داشتن مواد بی حس کننده موضعی و کاهش حساسیت الت، احتمال انزال زودرس را کم می کنند. همانند اسپری های بی حسی به علت افزایش احتمال اختلال در نعوظ، مصرف این ژل ها و کاندوم ها در افرادیکه اختلال نعوظ دارند، توصیه نمی‌شود.

درمان زودانزالی با دارو

موثرترین درمان دارویی برای زود انزالی، دارویی از گروه داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین یا SSRI است. در حالت معمول این داروها به عنوان داروهای ضد افسردگی مورداستفاده قرار می گیرند. بسیاری از این ترکیبات، عوارض جانبی دارند که باعث تاخیر قابل توجه در رسیدن به اوج لذت جنسی در مردان و زنان می شود و به همین علت برای درمان زود انزالی پیشنهاد میشود.

درمان زودانزالی با دارو

برخی داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای (TCA) با فعالیتی مشابه داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین، همین تاثیر را بر ارگاسم و انزال میگذارند.

داروی ضد افسردگی سه حلقه ای کلومی پِرامین (clomipramine ) در درمان زود انزالی بسیار مورد بررسی قرار گرفته است. بسیاری از محققان دریافته اند که کلومی پرامین در درمان زود انزالی از بسیاری از داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین موثرتر است.

نتایج یک پژوهش تصادفی در 1500 شرکت کننده نشان داد که هنگامی که 15 میلی گرم کلومی پرامین تقریبا 2 تا 6 ساعت پیش از رابطه جنسی مصرف می شود، برای درمان زود انزالی موثر و بی خطر است.

در بیشتر موارد زنان، زمان بسیار بیشتری نسبت به مردان برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز دارند؛ از این رو در زنان مصرف داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین و داروهای با تاثیر مشابه آنها، باعث تاخیر نامطلوبی در رسیدن به اوج لذت جنسی میشود. در بسیاری از زنان این عدم توانایی در رسیدن به ارگاسم ممکن است باعث پرهیز از برقراری رابطه جنسی و کاهش میل جنسی یا برانگیختگی جنسی شود. 

از طرفی در مردان ارگاسم و انزال خیلی سریع نیز باعث می شود همین الگوی پرهیز از برقراری رابطه جنسی و کاهش میل جنسی دیده شود. از این رو لازم است در هنگام درمان جنسی، مشکل اصلی تشخیص داده شود تا لذت رابطه جنسی برای هر دو طرف وجود داشته باشد.

داپوکستین

عوارض داپوکستین

داپوکستین در بسیاری از کشورها مورد تایید قرار گرفته است. در یک پژوهش که بر روی مردانی که هم زود انزالی داشتند و هم برای اختلال نعوظ تحت درمان با داروهایی مانند تادالافیل، سیلدنافیل و یا ویاگرا بوده اند، درمان داپوکستین به خوبی موثر بوده و برای بدن قابل تحمل بوده است.

عوارض جانبی این دارو نسبت به سایر داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین کمتر بوده و شامل سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و اسهال می‌باشد.

مصرف این دارو با داروهای کمک کننده به نعوظ مانند: تادالافیل و سیلدنافیل منعی ندارد؛ اما در افرادیکه سابقه فشار خون پایین دارند، باید با احتیاط مصرف شود. با این حال تا 10%از بیماران داپوکستین را قطع کردند که عمدتا به علت عوارض جانبی، هزینه و ناامیدی از کارایی آن بوده است.

بدیهی است که اگر یک دوز تکی دارو موفق باشد، درمان ساده تر است و عوارض جانبی کمتری بر جای میگذارد. در صورت لزوم، دوز دارو را میتوان به صورت پله پله افزایش داد تا این که تاثیر درمانی حاصل شود یا به حداکثر دوز توصیه شده روزانه برسد.

در درمان با داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین (SSRI) نیز همانند درمان افسردگی، اگر پس از شش هفته مصرف حداکثر دوز مجاز دارو، هیچ بهبودی مشاهده نشد، احتمال این که طولانیتر کردن روند درمان با داروی خاص موفقیت آمیز باشد، بعید است و بهتر است از داروی دیگری استفاده شود.

در موارد شدید و مقاوم زود انزالی دارو درمانی را میتوان با درمان رفتاری، کرم های کاهش حساسیت و یا هر دوی آنها همزمان انجام داد. 

زود انزالی

استفاده از چند درمان همزمان میتواند باعث افزایش تاثیر گذاری ‌شود ‌و به علت کاهش دوز هر دارو عوارض جانبی کمتری دارد. عوارض جانبی مصرف طولانی مدت داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین نگرانی مهمی است و باید آن را حتما در نظر بگیرید. این عوارض جانبی عبارتند از: 

  • پیامدهای عصب شناختی و روانشناختی
  • واکنش های پوستی
  • تغییرات وزن بدن
  • اختلال شناختی
  • برهم کنش داروها
  • عوارض جانبی جنسی به جز تاخیر در انزال (مانند اختلال عملکرد نعوظ یا کاهش میل جنسی) 

علاوه بر این، باید در تغییر داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین(SSRI) جانب احتیاط رعایت شود. برای جلوگیری از اوردوز باید حواستان به نیمه عمر دارو و مدت زمانی که طول میکشد تا دارو از بدن کاملا خارج شود، باشد.

داروهای بازدارنده فسفو دی استراز نوع 5

برخی تحقیقات نشان میدهند که ترکیب داروهای مهار کننده فسفو دی استراز نوع 5 (PDE5-inhibitor)مانند تادالافیل، سیلدنافیل، ویاگرا و یا ویزارسین با داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین در مقایسه با مصرف داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین به تنهایی، نتیجه بهتری در درمان زود انزالی می دهند.

علت آن مشخص نیست، اما بهبود عملکرد نعوظ حاصل از داروهای فوق (مثلا اثر طولانی تر، سفت تر شدن نعوظ یا هر دو) می تواند توضیح خوبی برای آن باشد.

صرفنظر از مکانیسم داروهای فوق، مشخص شده است که مصرف این داروها بی خطر است و برای تنظیم انزال در مردانی که مصرف این داروها برایشان منع نشده است، موثر می باشد.

از بین این داروها به نظر می‌رسد داروی ویزارسین موثرتر و همراه با عوارض جانبی کمتر باشد.

ماده موثره این دارو، سیلدنافیل بوده و از طریق کمک به گشادی عروق، به سفت شدن الت و بهبود برانگیختگی الت (Erection) کمک‌ می کند. این دارو در دو شکل ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرمی در بازار موجود است.

بهتر است دوز شروع این دارو ۲۵ یا ۵۰ میلی گرم بوده و یک تا دو ساعت قبل از رابطه، به تنهایی و یا همراه با غذا مصرف شود.

ویزارسین

 عوارض ویزارسین

از عوارض جانبی آن می‌توان به سردرد، سرگیجه، اختلال در بینایی، تاری دید، سو هاضمه و در موارد نادری حتی حوادث قلبی-عروقی، مغزی و مرگ ناگهانی اشاره کرد.

⚠️ از انجاییکه داروی فوق سبب سرگیجه میشود، از رانندگی حین مصرف دارو اجتناب کنید.

⚠️ در بیمارانیکه سابقه سکته قلبی یا مغزی دارند و افراد مبتلا به بیماری‌های خونی یا کبدی بهتر است این دارو مصرف نشود.

⚠️ به علت اثر این دارو در کاهش فشار خون مصرف آن با سایر داروهای کاهنده فشار خون حاوی نیترو گلیسرین (مانند سوستاک یا نیترو کانتئین) ممنوع بوده و تا ۴۸ ساعت پس از مصرف این داروها نباید از ویزارسین استفاده کرد.

⚠️ مصرف این دارو در افراد زیر ۱۸ سال و خانم‌ها ممنوع بوده و مصرف آن همراه با الکل باید با احتیاط صورت گیرد.

مشاوره و سکس تراپی

مشاوره با سکس تراپیست، روانشناس یا روانپزشک ممکن است در مواردی که اورولوژیست نمیتواند درمان موفقی داشته باشد یا مشکل زود انزالی ریشه های روانشناختی دارد، موثر باشد. همچنین اگر اورولوژیست در درمان زود انزالی راحت نباشد یا تجربه کافی نداشته باشد، ممکن است بیمار را به سکس تراپیست ارجاع دهد.

اولین قدم در درمان زود انزالی تلاش برای حل هر مشکل مسبب زود انزالی است. اگر این وضعیت زمانی اتفاق می افتد که برای دخول جنسی اقدام شده است، زوجین باید آموزش ببینند زمانی دخول انجام دهند که مشکل انزال درمان شده باشد.

در این مدت مرد میتواند از تحریک دستی، رابطه جنسی دهانی یا راهکارهای دیگر برای براوردن رضایت جنسی همسر خود استفاده کند.

اگر همیشه انزال مرد با هیجان جنسی ابتدایی یا شروع عشق بازی صورت بگیرد، این مشکل جدی بوده و احتمالا نشان دهنده زود انزالی شدید می باشد. چنین مواردی بیشتر باید به دنبال روان درمانی همراه با درمان انزال باشند.

زوجین باید تکنیک های سکس درمانی را یاد بگیرند مانند تکنیک شروع – توقف (stop-start) یا تکنیک فشردن – دست برداشتن. در زیر این تکنیک را بطور مفصل و‌کاربردی شرح می دهیم:

این فرایند باید حداقل ده بار یا بیشتر تکرار شود. به مرور زمان مرد میتواند این تکنیک را بدون کمک شریک جنسی انجام بدهد و انزال را عقب بیندازد. پس از تمرین این تکنیک، زوجین میتوانند به مرحله بعدی بروند.

👈👈👈 در این مرحله، دو طرف روبروی هم مینشینند. زن پاهای خود را روی پاهای مرد بگذارد و مرد را با دست زدن به آلت تناسلی اش او را تحریک کند و سپس با مالیدن آن به ناحیه تناسلی خود تحریک را ادامه دهد.

هر بار که مرد احساس هیجان شدید و نزدیک شدن به انزال داشت، زن تکنیک فشار دادن آلت تناسلی مرد را اجرا کرده و تحریک را متوقف کند تا مرد به اندازه کافی هیجانش آرام شود. سپس این کار تکرار شود. 👉👉👉

در نهایت مقاربت را میتوان امتحان کرد. به صورتی که زن رو قرار بگیرد و بتواند فورا عقب بکشد و دوباره تکنیک فشار دادن آلت را برای دور شدن از اوج لذت جنسی مرد، انجام دهد.

برای بیشتر زوجها این تکنیک بسیار موفق است. این تکنیکها به زن نیز کمک میکند تا برانگیخته تر شود و زودتر به اوج جنسی رسیده و با مرد هماهنگ باشد.

نحوه سکس در زودانزالی

روشهای غیر دارویی دیگری نیز ممکن است مفید باشند. اگر مرد نسبتا جوان است و میتواند ظرف چند دقیقه پس از زود انزالی، دوباره نعوظ داشته باشد، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که مرتبه دوم انزال زود اتفاق نیفتد.

فاصله زمانی برای رسیدن به اوج لذت جنسی مرتبه دوم اغلب خیلی بیشتر شده و فاصله تا انزال طولانی تر می شود. معمولا مرد در این شرایط، بهتر میتواند خود را کنترل کند. 

برخی از کارشناسان به مردان جوان توصیه میکنند خودشان یا با کمک همسرشان یکی دو ساعت قبل از رابطه جنسی، تحریک و انزال سریع داشته باشند(مثلا ابتدا خود ارضایی کرده سپس نزدیکی انجام دهند تا زمان بیشتری برای رسیدن به انزال داشته باشند) اما در مردانی که سن بیشتری دارند، این راهبرد کمتر موثر است چون با این فاصله زمانی کم، رسیدن به اوج لذت جنسی برای دومین بار سخت بوده و ممکن است اتفاق نیفتد. در این صورت ممکن است اعتماد به نفس او تضعیف شده و منجر به ضعف یا ناتوانی جنسی ثانویه شود. 

پروتز آلت تناسلی

هیچ درمان جراحی توصیه شده ای برای انزال زودرس وجود ندارد. پیش از این که روش های غیر جراحی انزال زودرس ابداع شوند، کسی که دچار این وضعیت بود و به اشتباه اختلال عملکرد نعوظ تشخیص داده میشد ممکن بود تحت عمل جراحی ایمپلنت آلت تناسلی قرار بگیرد که نتایج رضایت بخشی نداشت؛ چون تشخیص اولیه از اساس اشتباه بود.

در این شرایط بیمار میتواند مقاربت جنسی انجام دهد، چون پروتز آلت تناسلی او باعث نعوظ مناسب شده است؛ اما هنوز هم خیلی زود به اوج لذت جنسی میرسد.

در حال حاضر پروتز آلت تناسلی خیلی کمتر مورد استفاده قرار میگیرد و با وجود روشهای غیر جراحی درمان اختلال عملکرد نعوظ نیاز به جراحی بسیار کم شده است

◼ بهترین دارو برای درمان انزال زودرس چیست؟

داروهای بازدارنده انتخابی بازجذب سروتونین (SSRI) مانند اسیتالوپرام، سرتالین، پاروکستین یا فلوکستین برای تاخیر در انزال مصرف میشوند. در بین اینها به نظر میرسد داپوکستین بیشترین تاثیر را دارد.


◼ درمان طبیعی انزال زودرس چیست؟

عضله های خود را تقویت کنید. گاهی ضعیف بودن عضلات کف لگن در انزال زودرس نقش دارد. ورزشهای کِگِل (kegel) به تقویت این عضلات میتواند کمک کند.

باید ابتدا با سفت کردن عضله هایی که ادرار را کنترل میکنند، عضله مورد نظر را پیدا کنید. سپس سه ثانیه عضله را سفت و منقبض نگه دارید و سپس سه ثانیه به آن استراحت بدهید. این کار را چند مرتبه تکرار کنید.


◼  کدام حرکت یوگا برای انزال زودرس بهتر است؟

باداکوناسانا (وضعیت پروانه) جریان خون به آلت تناسلی، کمر و شکم را افزایش می دهد و انرژی جنسی را تقویت میکند. این حالت ورزشی به شما کمک میکند با ملایمت ران ها را بکشید و از هم باز کنید. این حرکت برای مردانی که از انزال زودرس رنج میبرند، بسیار موثر است.


◼  آیا میتوانم فورا جلوی انزال زودرس را بگیرم؟

هنگامی که احساس میکنید آماده انزال هستید، متوقف شوید و از همسر خود بخواهید نوک آلت تناسلی تان را (در محل اتصال کلاهک به بدنه آلت) فشار بدهد. همسرتان باید چند ثانیه آن را فشرده نگه دارد تا از لحظه اوج لذت جنسی دور شوید.

این کار را هر زمانی که لازم است، تکرار کنید. در نهایت میتوانید کنترل انزال را خودتان به دست بگیرید.


◼  علت اصلی انزال زودرس چیست؟

شماری از عواملی زیست شناختی ممکن است در انزال زودرس نقش داشته باشند از جمله عدم تعادل هورمونی، مقدار غیر طبیعی مواد شیمیایی مغز به نام انتقال دهنده های عصبی، التهاب و عفونت پروستات یا پیشابراه


◼ رابطه جنسی پیش از انزال چقدر باید طول بکشد؟

پژوهشی که بر روی 500 زوج از 5 کشور مختلف صورت گرفته است نشان میدهد، متوسط مدت زمانی که از دخول تا انزال طول میکشد، حدود 5.5 دقیقه است. با این حال رضایت از این مدت زمان بستگی به خود زوجین دارد.

به اشتراک گذاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کند و طبق قوانین امکان تجویز دارو وجود ندارد.  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر Saeed پنجشنبه ۱۷ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 200 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکتر عزیز
    من با خانمی اشنا شدم ورابطه جنسی مراقبت نشده برقرار کردم.بعدا ایشان گفتند که قبلا حدود 2سال پیش سرطان رحم داشته و رحم را خارج نموده..الان میخواستم بدونم برای من خطری دارد یا نه..
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق پنجشنبه ۱۷ آذر ۱( 1 سال پیش)
      سلام بعید است هر چند بهتر است تا ۶ ماه داروی تقویت سیستم ایمنی میل کنید
  • تصویر کاربر parsa یکشنبه ۱۶ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    من قدیم این مشکل عدم نعوظ رو نداشتم یکی دو ساله حتی صبح ها هم نعوظ اصلا ندارم نمیدونم دلیلش چیه نه دیابت دارم نه فشار خون بالا دارم باید دقیقا چیکار کنم که این مشکل رو نداشته باشم
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق یکشنبه ۱۶ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام به مطب مراجعه کنید و دارو مصرف کنید
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱۶ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 646 مشاهده پرسش
    سلام
    وقت بخیر
    اقای دکتر بنده34 ساله و مجرد هستم
    متاسفانه در دوره جوانی دچار خود ارضایی بودم و الان ب امید خدا دارم متاهل میشم و استرس عجیبی بخاطر عدم نعوظ و زود انزالی تمام وجودمو گرفته.
    نسبت ب سن 20تا 28 سالگی حس میکنم شدت شهوتم کم شده و میترسم در دروان متاهلی دچار مشکل بشم
    لطفا راهنمایی بفرمایید ک ایا قبل از ازدواج میشه فهمید ک فرد زود انزال هست یا ن.
    ایا نعوظش کامل هست یا ن؟
    البته بنده دچار سندروم تحریک پذیر هستم
    و گاهی هم زر نافم درد احساس میکنم چندباری هم ب پزشک مراجعه کردم و بعد از انجام ازمایشات.سونو . و حتی اندسکوپی گفتن سالم هستم
    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق یکشنبه ۱۶ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام مشکل نعوظ و زود انزالی فقط حین رابطه مشخص میشود
  • تصویر کاربر Saleh شنبه ۱۵ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    سلام دکتر دون دون های برجسته ای خیلی ریز روی ختنه گاه من زده مگان شدم که زگیل باشه و آیا هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق شنبه ۱۵ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام ظاهر آن شبیه زگیل هست
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۸ فروردین ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 851 مشاهده پرسش
    میخوام بپرسم بنده هر موقع باجنس مخالف همسرم برخورد میکنم الت تناسلیم زود برانگیخته میشه و وقتی میخوام سکس کنم سریع انزال صورت میگیره این مشگل رو دارم چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق یکشنبه ۸ فروردین ۰( 2 سال پیش)
      سلام میتوانید دارو مصرف کنید
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۷ فروردین ۰( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    سلام.ایا تزریق بوتاکس برای درمان زود انزالی موثر است؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق شنبه ۷ فروردین ۰( 3 سال پیش)
      سلام در موارد نادر
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۷ فروردین ۰( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر چندماهی میشه مشکل نعوظ دارم از قبل زود انزالی داشتم وبا مصرف سیدنافیل و داروهای مشابه هم به نعوظ کامل ندارم لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق شنبه ۷ فروردین ۰( 3 سال پیش)
      سلام لطفا به مطب مراجعه کنید
  • تصویر کاربر مجتبی چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید،من دراوایل زندگیم باخانومم صاحب بچه شدیم ولی به دلایلی بچمون سقط شد،ولی بعدهاهرچقدرتلاش کردم دیگه نتیجه ندادرفتیم آزمایش گرفتیم گفتن اسپرم شماصفره میخواستم بدونم دلیل اسپرم صفرچیه؟قبلا مایع منی من سفید بود ولی الان تیره شده دلیلش میتونه این باشه لطفاراهنماییم کنین باتشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق چهارشنبه ۱۱ فروردین ۰( 2 سال پیش)
      سلام ابتدا سونوگرافی از بیضه انجام دهید
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    سلام میشه در مورد جواب آزمایش اسپرم راهنمایی کنید.درحال اقدام هستیم ۶ماهه.
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام حرکت اسپرم مختل است
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام من واریکوسل دو طرفه دارم چپ ۳.۳ و طرف راست ۲.۵
    دکتر عمل تجویرکردم نرفتم برام قرص نوشت لوکسیم و داتاگرا.درحالی که نه مشکل نعوظ داشتم و نه زودانزالی..حتی گاها دیر هم انزال میشم.قرص ها هم باعث کاهش فشارخون..سنگین شدن گوش هام و تپش قلب شدن البته فقط دو روز مصرف کردم و حتی کلا حس جنسیم ازبین رفت.داروهارو قطع کردم.همش دوتا خورده بودم.بنظرتون داروی تقویتی هست که برم دکتر تجویز کنه برای واریکوسل اما عمل نرم؟درحال اقدام هستیم برای بارداری.
    1. تصویر کاربر امیر سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)
      عکس آزمایش اسپرم رو هم فرستادم
    2. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام‌حرکت اسپرمها مختل است بهتر است جراحی کنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر