افزایش سایز سریع مردانه + ویدئو

آخرین بروزرسانی: 10 دی 1402

در این مقاله می خوانید

بیشتر روش های بیان شده برای افزایش سایز الت تناسلی دارای عوارض جبران ناپذیری همچون شل شدن کیر و یا مواردی از این دست است. پس بهتر است قبل از بکار گرفتن هر کدام از آنها با متخصص اورولوژی در مورد مشکل خود و راه هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود در نظر گرفته اید، مشورت کنید. 

لازم به ذکر است، اکثر روش های بیان شده در فضای مجازی عوارض جبران ناپذیری بهمراه دارند. بهترین راه مشورت با متخصص اورولوژی با تجربه در این زمینه است. بطور کلی روش های زیر برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد، ما در ادامه به عوارض و فواید استفاده از آنها پرداخته ایم:

  1. تزریق چربی به آلت 
  2. تزریق ژل به الت (سریعترین و کم عارضه ترین راه)
  3. جراحی افزایش سایز آلت مردان
  4. جراحی آلت پرده دار 
  5. لیپوساکشن و برداشتن چربی عانه 
  6. وکیوم (پیشنهاد نمیشود)
  7. کرم و لوسیون ها (اثر آنها ثابت نشده)
  8. آمپول بزرگ کننده آلت (قبل از 20 سالگی اثربخش است)
  9. روش جیلینگ (دارای عوارض)
  10. وزنه های افزایش سایز آلت (دارای عوارض)

قبل از انجام دادن هر راه یا فرایندی برای بزرگ کردن آلت خود، راه های زیر را امتحان کنید:

اندازه متوسط آلت تناسلی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی بر اساس قرار گیری در معرض هورمونهای جنسی مشخص میشود و در افراد مختلف تفاوت زیادی دارد. اما بطور متوسط میتوان گفت:

سریع ترین راه افزایش سایز آلت با کمترین عوارض

تزریق ژل، چربی یا فیلر به آلت تناسلی سریع ترین و کم عارضه ترین راه برای افزایش سایز سریع مردانه می باشد. شما میتوانید حتی برای افزایش سایز سر آلت ژل را به کلاهک تزریق کنید، یا برای افزایش قطر آلت تزریق ژل در بدنه را امتحان کنید.

فرآیند بزرگ شدن آلت تناسلی در دوران بلوغ

بخش زیادی از فرآیند رشد آلت تناسلی در بلوغ اتفاق می افتد، اما پس از آن نیز تا اوایل دهه سوم زندگی (20 سالگی) ادامه می یابد. بلوغ بین 9 تا 14 سالگی شروع، و تا 5 سال ادامه می یابد. اینکه فرایند بلوغ و رشد آلت تناسلی در شما تا کی ادامه پیدا میکند، بستگی به این دارد که کی شروع شده باشد. 

به طور کلی معمولا هنگامی که به 18 یا 19 سالگی میرسید، احتمال افزایش طول یا قطر آلت کم میشود. سرعت رشد آلت تناسلی در بلوغ، در افراد مختلف متفاوت است. 

طبق تحقیقات، سرعت متوسط رشد آلت تناسلی در پسران 11 تا 15 ساله کمتر از نیم اینچ (12 میلیمتر) در سال است. پس از آن رشد آلت تا 19 سالگی ادامه پیدا میکند، اما با سرعتی آهسته تر. تولید مایع منی (semen)، نعوظ و انزال نیز در این دوره شروع میشود.

اندازه نرمال آلت تناسلی

آیا اندازه ی آلتم کوچک است؟

بسیاری از مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند و تصور میکنند آلتشان خیلی کوچک است. با این حال تحقیقات نشان میدهند بیشتر کسانی که فکر میکنند آلت تناسلی شان کوچک است نیازی به درمان ندارند و اندازه آلت شان نرمال است. 

اغلب مراجعه به متخصص اورولوژی مجرب و رفع ابهامات خود پیرامون اندازه آلت، نتیجه خوبی برای افراد دارد. گاها لازم است فرد به روانشناس ارجاع داده شود تا روی اعتماد به نفس فرد کار شود. 

طبق تحقیقات بعمل آمده، مردان خیلی بیشتر از همسرشان به اندازه آلت تناسلی خود فکر میکنند و نگران آن هستند. این در حالیست که 85 درصد از زنان، از اندازه الت تناسلی شریک جنسی خود رضایت دارند و تنها 15درصد از آنها تمایل دارند آلت تناسلی همسرشان بزرگتر باشد. اما هستند افرادی که از اندازه ی الت خود رضایت نداشته و به واقع این امر برای آنها مشکل ساز شده، به همین علت در این مقاله ما راه های بزرگ کردن الت تناسلی را برایتان بیان کرده ایم.

12 روش بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بزرگ کردن الت تناسلی روش های مختلفی دارد که میتوان آنها را به دو بخش تهاجمی و غیر تهاجمی تقسیم بندی کرد: 

1_ افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

در بیشتر مواقع این روش ها هیچ گونه اثر مثبتی نداشته و فقط جنبه تبلیغاتی دارند، محصولات گیاهی به دلیل اینکه نیازی یه مجوز سازمان غذا و دارو نداشته براحتی با تبلیغات دروغ و گسترده درآمدهای کلانی برای خود ایجاد و زیان بزرگی به جسم و روح افراد وارد میکنند.

2_ افزایش قطر آلت تناسلی بدون جراحی (تزریق ژل، چربی و فیلر)

کسانی که به دنبال بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند، پیش از انجام درمانهای پر هزینه، ابتدا باید نزد متخصص رفته تا مطمئن شوند به واقع نیاز به انجام چنین کاری دارند. بیشتر این درمانهایی که ادعا میکنند اندازه آلت تناسلی را بزرگ میکنند، گران اما بی تاثیر هستند و گاها نیز عوارض جدی بر جای میگذارند. تزریق چربی به آلت، یکی از کم عارضه ترین روش های بزرگ کردن آلت است. در این روش متخصص اورولوژی چربی را از بدن فرد خارج کرده و پس از تصفیه به آلت مجدد تزریق میکند.

3_ وزنه های بزرگ کننده آلت

چنین درمانهایی را نباید بدون نظارت پزشک انجام داد، زیرا میتواند آسیب های جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد. این تکنیک که شامل قرار دادن وزنه و یا یک چارچوب کوچک باز شونده (که دستگاه کشش آلت نام دارد) بر روی آلت در حالت شل، می باشد. 

برخی افراد با استفاده 6 ماهه از این دستگاه متوجه تغییر یک الی دو سانتیمتری در اندازه آلت خود شده اند. 

وزنه های بزرگ کننده آلت

4- استفاده از ورزش جلکینگ

جلکینگ (Jelqing) یک ورزش است که در آن به طور مکرر آلت تناسلی که در حالت شل قرار دارد با استفاده از انگشت شست و اشاره، کشیده میشود تا اندازه آن در حالت نعوظ افزایش یابد. فرضیه پشت این حرکت این است که ورزشهای کشیدنی باعث افزایش ظرفیت خون رسانی به بافتهای آلت تناسلی میشوند که این به نظر میرسد منجر به افزایش طول و قطر آلت میشود.

جلکینگ درست همانند کرمها و لوسیونهای بزرگ کننده آلت، ممکن است باعث شود برخی مردان با آلت تناسلی خود بیشتر آشنایی پیدا کنند و از تفاوت اندازه بین حالت شل و نعوظ در آن رضایت پیدا کنند. این به احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتر کمک میکند. اما شواهد علمی وجود ندارد که نشان دهد جلکینگ میتواند در بزرگ کردن آلت تناسلی موثر باشد.

افزایش سایز الت

5_ آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی (داروهای هورمونی)

بیشترین رشد الت در 2 تا 5 سالگی و 15 تا 17 سالگی اتفاق می افتد و پس از 20 سالگی امکان رشد الت توسط دارو یا هورمون عملا وجود ندارد. معمولا در صورت تشخیص میکروپنیس (کوچکی آلت) تا قبل از 20 سالگی فرد نیازمند درمان هورمونی است. تزریق آمپول بزرگ کننده آلت باید حتما تحت نظارت و طبق تشخیص متخصص اورولوژی صورت پذیرد.

اندازه نرمال الت در جامعه ایرانی از استخوان پوبیس در حالت کشیده و نه حالت نعوظ تا نوک الت بطور متوسط 13 سانتی متر است و در صورتیکه زیر این عدد باشد کوچک محسوب میشود. درمان هورمونی نیز شامل هورمون هایی مانند تستوسترون، ناندرولون و امپول HCG است.

6_کرم، لوسیون و قرص های حجم دهنده الت 

این محصولات معمولا حاوی ویتامینها، مواد معدنی، گیاهان دارویی و یا هورمون هستند. علیرغم ادعاهای تاثیر گذاری این محصولات، هیچ شواهد بالینی وجود ندارد که نشان دهد این محصولات موثر هستند. حتی برخی از این محصولات زیان آور نیز می باشند.

استفاده از کرم و لوسیون بزرگ کننده آلت ممکن است به فرد کمک کند با آلت تناسلی خود بیشتر آشنا شود که در برخی این باعث میشود خجالت کشیدن بی مورد از بین برود. اما به جز این تاثیر دیگری ندارد و هیچ نقشی در بزرگ کردن آلت ایفا نمیکند.

7_ دستگاههای وکیوم (مکش)

دستگاههای پمپ آلت تناسلی یا وکیوم، با استفاده از لوله ای که روی آلت قرار میگیرد، هوا را به بیرون پمپ میکند تا حالت مکش ایجاد شود. مکش باعث میشود خون به داخل آلت کشیده شود و باعث شود آلت متورم و بزرگ شود. 

دستگاههای مکش گاها در درمان ناتوانی جنسی موثر هستند، اما بصورت کوتاه مدت. استفاده زیاد از این دستگاه میتواند به بافتهای آلت تناسلی صدمه وارد کرده و منجر به ضعیف تر شدن نعوظ شود. شواهد بسیار اندکی از تاثیرگذاری این دستگاه بر روی اندازه ی الت تناسلی وجود دارد.

بزرگ کردن الت تناسلی با دستگاه وکیوم

8_ عمل افزایش سایز اندام تناسلی

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی در اقایان بسته به خواسته و نیاز شخص به دو صورت انجام میپذیرد:

1_بزرگ کردن قطر آلت تناسلی

فرآیند افزایش قطر آلت تناسلی، با استفاده از تزریق چربی گرفته شده از دیگر نقاط بدن، به آلت صورت میگیرد. برخی پژوهشها نشان میدهد 1.5 تا 4 سانتیمتر با این روش میتوان آلت تناسلی را بزرگتر کرد.

با این حال پژوهشهایی که این افراد را به مدت طولانی تری، مورد مطالعه قرار میدهند نتایج ناامید کننده ای نشان میدهد و به نظر میرسد امکان عوارضی از جمله بدشکلی، تشکیل بافت جوشگاه، برامدگی و توده و عفونت در برخی افراد وجود دارد.

2_ عمل جراحی بلندتر کردن آلت تناسلی

متداولترین تکنیک برای بلند کردن آلت تناسلی، بریدن رباطی است که الت را به استخوان شرمگاهی وصل میکند، سپس پیوند پوست در قاعده آلت باعث افزایش طول آن میشود. این عمل جراحی منجر به افزایش 2 تا 4 سانتیمتری طول آلت میشود.

9_ ابدومینوپلاستی!!!

شاید با شنیدن واژه ابدومینوپلاستی (عمل زیبایی شکم) برایتان سوال پیش بیاید که چه ارتباطی بین افزایش سایز آلت و کوچک کردن شکم هست. همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم چربی اضافی شکم روی ناحیه تناسلی می افتد و باعث می شود، آلت تناسلی کوچکتر بنظر برسد. 

جناب آقای دکتر شهریار ناطق، هم زمان با خارج کردن چربی اضافه از شکم، آن را به آلت تزریق کرده و باعث افزایش سایز و همچنین افزایش قطر آلت تناسلی شما می شود. این روش یکی از بی عارضه ترین روش های افزایش سایز آلت در افراد با اضافه وزن بالا است، این روش به افرادی توصیه می شود که اضافه وزن بالایی داشته و می خواهند از شر پوست اضافی شکم پس از جراحی خلاص شوند.

10_ اصلاح پرده الت در الت تناسلی پرده دار

الت تناسلی پرده دار (webbed penis) یک بیماری مادرزادی است که حدود ۴٪ مردان مبتلا به آن هستند در این بیماری پرده ای پوستی از کیسه بیضه به قسمت تحتانی الت متصل میشود.

آلت پرده دار

از انجاییکه در موارد متوسط تا پیشرفته این بیماری وجود این پرده سبب کوتاهی و حتی کجی الت (Chordee) میشود که اصلاح آن با جراحی به افزایش طول آلت و بهتر شدن نمای ظاهری آن میشود.

جراحی الت پرده دار

11_ افزایش سایز آلت تناسلی با لیپوساکشن

لیپوساکشن عمل جراحی است که در آن چربی اضافی برداشته میشود. با برداشتن چربی پایین شکم، آلت تناسلی بزرگتر به نظر میرسد. برداشتن چربی اضافی اطراف ناحیه تناسلی نیز باعث میشود آلت تناسلی که در شکم فرو رفته است، بیشتر بیرون بزند و خود را نشان دهد.

نتایج زیبایی لیپوساکشن معمولا از نظر بیماران معقول و قابل قبول است. لیپوساکشن نیز میتواند تا دو سانتیمتر طول آلت تناسلی را در کوتاه مدت افزایش دهد اما اگر بیمار دوباره افزایش وزن پیدا کند، باز هم ناحیه تناسلی چربی جمع کرده و وضعیت آلت به حالت قبل برمیگردد.

لیپوساکشن اعتماد به نفس بیمار را بهبود می بخشد اما برای حفظ نتایج آن در بلند مدت باید افراد سبک زندگی خود را اصلاح کنند و با ورزش و برنامه غذایی سالم وزن نرمال داشته باشند.

12_ روشی نوین جهت افزایش سایز الت با کمترین عوارض 

دکتر شهریار ناطق، متخصص اورولوژی برای حصول نتیجه بهتر، این فرآیند را بصورت تلفیقی از روشهای قطع رباط، گذاشتن پروتز، برداشتن چربی زیر شکم و انتقال آن به ناحیه اطراف الت در جهت افزایش قطر الت و بهبود ظاهر آن و در نهایت برداشتن پرده الت انجام میدهند. اگرچه روش جراحی هر فرد، با معاینه قبل از عمل و با توجه به فیزیک وی مشخص میشود. اما این روش تا به امروز دارای کمترین عوارض بعد از جراحی بوده است.

در این مقاله به شما می گوییم که دلیل کوچک شدن آلت تناسلی در مردان چیست و برای درمان کوتاهی آلت تناسلی آقایان چه باید کرد؟

به اشتراک گذاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کند و طبق قوانین امکان تجویز دارو وجود ندارد.  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر