موضــوع پرســـش شـــما چـیســت؟

از دکتر بپرسید

مضرات ختنه - پرسش 11099

• تصویر کاربر یک یکشنبه ۱۵ فروردین ۰( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 374 سوال های دیگر
    آقای دکتر مضررات ختنه در پایگاههای علمی غیر ایراتی خیلی زیاد هست چرا اینقدر مختصر و ناقص راجعبش توضیح داده میشه

در مورد ریسک سرطان آلت که پاک کردن صورت مسله هست عفونت ادراری هم رعایت نکردن بهداشت هست آیا در کشورهای متمدن ابتلا نوزادان به عفونت ادراری بیشتر از ایران هست؟ قطعا مستحضر هستیدکه با نرخ قابل توجه کمتر هم هست
    چرا به ریسک بالا بسیار بالای سندرم مرگ ناگهانی در نوزادان ختنه شده اشاره نمیکنید چرا عنوان نمیکنید مرگ ناگهانی نوزادان پسر در اسرایل آمار اثبات شده و بالایی داره چون ختنه در یهودیت اجباری هست چرا به رشد الت بعد بعد از تولد اشهره ننیشه که ممکنه بعد از ختنه و کوتاهی پوست مشکلات عدیده در کودکی مثل کشیدگی دردناک پوست ختنگاه التهاب و قرمزی و درد ناحیه در حین نعوظ و ادرار کردن و... همچنین مشکلات جنسی در بزرگسالی برا فرد ایجاد بشه چرا از تاثیر روانی ختنه که در حد تجاوز در روان باقی میمونه هرچند فراموش بشه صحبتی نمیکنید و هزاران مسله دیگه از مباحث شرعی بگذریم که ختنه واجب نیست و ... من یک مادرم و ایکاش برای فرزند اولم کمی بیشتر مطالعه میکردمو اونو ختنه نمیکردم ای کاش شما پیام منو پاک نکنید تا افراد دیگه بدونن گاهی وقتها میشه یکسری امورو که فکر میکنیم باید روتین و طبیعی انجام بدیم در اصل غیر طبیعی هست و میشه انجام نداد و در نهایت هستند کسانی که فرزندشونو ختنه نکردن و برای بدن فرزندشون تصمیم نگرفتن
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق یکشنبه ۱۵ فروردین ۰( 3 سال پیش)
      سلام ختنه موافقان و مخالفان زیادی دارد من به شخصه پسر خود را ختنه کردم

دسته بندی موضوعات

سوالات پرتکرار

خیر. درمان های خانگی کاملا بی اثر بوده و دارو درمانی بعد از بیست سالگی عملا بی اثر است و تنها راه افزایش سایز آلت تناسلی، جراحی افزایش سایز می باشد.

خیر، اين مساله كاملا” طبيعي است و نياز به هيچ اقدامي ندارد. طی فرآیند دفع و با زور زدن مقداري از مایع منی خارج ميشود
با نرمال شدن تعداد دفعات زناشويي اين مساله خود بخود رفع ميشود.

بعد از 20 سالگی تنها راه حل موجود برای افزایش سایز آلت جراحی است. در طی جراحی حدود 2 تا 3 سانتی متر به طول آلت اضافه می شود، همچنین برای افزایش قطر آلت میتوان از روش های نظیر تزریق ژل و چربی به آلت استفاده کرد. روش مناسب برای هر فرد پس از مراجعه به مطب مشخص می شود.

زگیل تناسلی برجستگی گوشتی به رنگ پوست یا تیره تر از پوست در سطح و داخل مجاری تناسلی است که بهترین درمان آن کرایوتراپی زگیل تناسلی برای برداشتن ضایعه و تقویت سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از برگشت ضایعه است.