مشاوره پزشکی

پروستات - پرسش 730

  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۵ بهمن ۹۷( 3 هفته پیش) مثانه
    باسلام پسر 34ساله هستم دو سه سالی هست تکرر ادرار درشب دارم سوزش دتخلیه کامل نشدن ادرار دارم خیلی اذیت هستم خواستم بدونم که من چند سالی هست که از عتاری معجون چاقی میگیرم میخورم خواستم بدونم ایا این معجون روی پروستات تاثیر گذار هست یانه یا شاید همین معجون باعث التهاب پروستاتم شده حقیقت دکتر نرفتم ایا به نظر شما خوش خیم هست یا نه خواهشا یه دارو گیاهی که احتمال خوب شدنم داشته باشه معرفی کنید خواهش مندم جواب بنده رو بدین باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق جمعه ۵ بهمن ۹۷( 3 هفته پیش)
      سلام،چون تركيب معجون را نميدانم نميتوان اظهار نظر كنم با توجه به علايم احتمالا" دچار پروستاتيت و يا التهاب پروستات هستيد
      بهتر است جهت درمان به مطب مراجعه كنيد

به سیستم پرسش از دکتر شهریار ناطق متخصص ارولوژی و جراح کلیه خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

برای گرفتن نوبت دکتر شهریار ناطق با شماره ۰۹۱۲۹۷۲۷۷۸۰ ، ٨٨٣٦٧٣٥٣  تماس بگیرید یا از طریق صفحه نوبت دهی اینترنتی اقدام نمائید.