مشاوره پزشکی

نقرس - پرسش 2968

  • تصویر کاربر فریدون دوشنبه ۷ مرداد ۹۸( 2 ماه پیش) کلیه
    با سلام خدمت شما دکتر:
    بنده نقرس دارم و کراتینین خونم در آزمایش اولم 1.45-اسید اوریک 9.1 بود و پس از تزریق آمپول پیروکسیکام و تریمایسیولین و قرص ایندومتاسین.مجدد آزمایش دادم و کراتینین 1.17 و اسید اوریک 4.9 شد.سونوگرافی کلیه و مثانه طبیعی بوده است.درد و ورم رو به بهبودی اما به دلیل عوارض ایندومتاسین (حالت عصبی و بیقراری) با دستور قبل پزشک در صورت دیدن این عوارض ایندومتاسین را قطع کردم.2 روز از این مساله میگذرد و درد و ورم مجدد کمی افزایش پیدا کرده.ضمن اینکه زمینه ارثی دارم و مدت 3 هفته درگیر این مساله هستم.
    آیا مدت زمان برای این مساله طبیعی است؟
    چه دارویی جایگزین ایندومتاسین هستش؟
    چه راه حلی برای حل نقرص و ریشه یابی آن هستش؟
    ضمنا کولشیسین به دستور پزشک مصرف کردم اما بعد از مصرف 5 عدد با عوارض مواجه و به دستور پزشک قطع کردم.
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق دوشنبه ۷ مرداد ۹۸( 2 ماه پیش)
      سلام،امکان تجویز دارو از طریق سایت وجود ندارد اطفا به مطب مراجعه کنید

به سیستم پرسش از دکتر شهریار ناطق متخصص ارولوژی و جراح کلیه خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

224+
برای گرفتن نوبت دکتر شهریار ناطق با شماره ۰۹۱۲۹۷۲۷۷۸۰ ، ٨٨٣٦٧٣٥٣  تماس بگیرید یا از طریق صفحه نوبت دهی اینترنتی اقدام نمائید.