موضــوع پرســـش شـــما چـیســت؟

از دکتر بپرسید

بسته بودن مجری منی - پرسش 2734

• تصویر کاربر مریم چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 891 سوال های دیگر
    باسلام وقت بخیر
    نامزد من چندوقته دچار درد در کشاله ران شدند
    پس از برسی به اورولوژیست مراجعه کردند، و یه سونو ازکشاله ران انجام دادن بهشون گفتن مجری منی شون بسته است و خروجی نداری به گفته خودشون ازمایش و.. دیگه ای ندادن طوری که بمن گفتن من هم نگران حال بهم ریخته شون و زندگیم هستم... ممنون میشم راهنماییم کنید..و دمتر ایشون کلا ناامید کرده، گفتن درمان نداره فقط جراحی اونم پنجاه درصد ، موفق نباشه موجب تومور میشه و کشنده، درحالیکه علت انسداد ، میزان انسداد نگفتن بهش، ازمایش اسپرم و.. هم نرفته... ، و دکتر نگفته بهش علت انسداد تومورهستش گفتن چون خروجی منی نداری بخای رابطه داشته باشی بد هستش بر اثر فشار ممکن سرطان بگیری عمل کنی خوب نباشه هم ممکن تومور بزنی و بدتر بشه ، از نظر روحی بشدت بهم ریختن، فقط گفته علتش استفاده زیاد لپ تاپ روی ران و عصبی و.. ممکن باشه، تابحال رابطه نداشتن و اما در خواب مثل بقیه پسرها ارضا شدن...، قبلا درد و.. نداشتن سه هفته است دچار این درد ناحیه ران کشاله ران شدن. عفونت قبلا نداشته، برای تشخیص بهتر و بیشتر، چه سونو ارمایشاتی پیشنهاد میدین انجام بشه ؟ سونو از طریق مقعد چطور ؟ چون درفضای واقعی غیرخواب ایشون عملی انجام ندادن ببین خروجی منی دارن یانه کم یا زیاد ، فقط بسبب درد ناحیه و سونو کشاله ران گرفتن ، گفتن خروجی نداری مجری منی ات بسته است و بچه دار نمیشی.... یااینکه گرفته باشن و منو نگفتن... بشدت نگرانم بابت طولانی بودن پیامم عذرمیخوام اما ممنون میشم تاحد ممکن بنده راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام،باز یا بسته بودن مجرای منی با سونو ترانس رکتال و ازمایش اسپرم مشخص میشود
      بسته بودن مجرای اسپرم به هیچ وجه باعث تومور نمیشود

دسته بندی موضوعات

سوالات پرتکرار

خیر. درمان های خانگی کاملا بی اثر بوده و دارو درمانی بعد از بیست سالگی عملا بی اثر است و تنها راه افزایش سایز آلت تناسلی، جراحی افزایش سایز می باشد.

خیر، اين مساله كاملا” طبيعي است و نياز به هيچ اقدامي ندارد. طی فرآیند دفع و با زور زدن مقداري از مایع منی خارج ميشود
با نرمال شدن تعداد دفعات زناشويي اين مساله خود بخود رفع ميشود.

بعد از 20 سالگی تنها راه حل موجود برای افزایش سایز آلت جراحی است. در طی جراحی حدود 2 تا 3 سانتی متر به طول آلت اضافه می شود، همچنین برای افزایش قطر آلت میتوان از روش های نظیر تزریق ژل و چربی به آلت استفاده کرد. روش مناسب برای هر فرد پس از مراجعه به مطب مشخص می شود.

زگیل تناسلی برجستگی گوشتی به رنگ پوست یا تیره تر از پوست در سطح و داخل مجاری تناسلی است که بهترین درمان آن کرایوتراپی زگیل تناسلی برای برداشتن ضایعه و تقویت سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از برگشت ضایعه است.