رابطه جنسی – پرسش 1525

  • تصویر کاربر جلال چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 155 سوال های دیگر
    با سلام- من مدتی(5 سال) متاسفانه مواد مخدر (تریاک) مصرف می کردم و متوجه شدم که میل جنسی ام بسیار کم شده است و برای رابطه باید سیلدنافیل (50 میلیگرم) نیز مصرف کنم- با توجه به کنار گذاشتن مصرف تریاک لطفا بفرمایید که آیا مشکلات جنسی نیز برطرف می شود یا باید داروی خاصی را مصرف کنم؟آیا اصلا احساس نیاز و شق شدگی آلت به حالت سلامت بر می گردد یا خیر؟ ممنونم از راهنمایی شما
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸( 3 سال پیش)
      سلام،تریاک به علت افزایش هورمون پرولاکتین که یک هورمون زنانه است باعث عوارض فوق میشود
      معمولا ۶-۳ ماه پس از کنار گذاشتن بدن به حالت عادی برمیگردد

به سیستم پرسش از دکتر شهریار ناطق متخصص ارولوژی و جراح کلیه خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.