مشاوره پزشکی

عوارض بعد از عمل رادیکال پروستاتکتومی - پرسش 1629

• تصویر کاربر F-S یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸( 7 ماه پیش) پروستات
    اوایل شهریور97همسرم به دنبال تشخیص سرطان پروستات ،عمل رادیکال پروستاتکتومی شد-3 هفته سوند داشت -حدود 20روز بعد از برداشتن سونددچار احتباس ادراری شد در اورژانس سوندزده شد ومرخص شد 5روز بعد ازآن مجدد دچار احتباس شد-در بیمارستان سوند زده شد وروز بعد به علت تشخیص تنگی مجرا سیستوسنومی شد و باسیستوسنومی مرخص شد-3 هفته بعد سیستوسکپی شد-و 2 هفته سوند داشت مجددسیستوسکپی شد ویک هفه سوند داشت -سپس سوند برداشته شد -اوایل دیماه دچار عفونت ادراری شد و تاکنون ادامه دارد . در مقابل اکثر آنتی بیوتیک ها مقاوم شد .سوزش دست بردار نبود - 10 روز پیش مجدد سیستوسکپی شد و پزشکش اعلام کرد این بار میل زده است-در حال حاضر سوند دارد-سوزش شدید است تقریبا هر 2ساعت یک بارلخته های ریز خون مشاهده میشود -نظر شما چیست ؟ الحمدالله ارتباط روحی خوبی با پزشک معالجش داریم ولی مشورت پزشکی شما هم میتواندکمکی باشد برای نجات همسرم از این درد و سوزش مستمری که دارد-با توجه به این دردسرها ایشان هنوز کنترل ادرار ندارند_ضمنا طبق جواب پاتولوژی ،شیمی درمانی لازم نشد . همسرم 65 سال دارد-بیوبسی قبل از عمل و پاتولوژی بعد از عمل پیوست است
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸( 7 ماه پیش)
      سلام،ایشان دچار تنگی محل جراحی شده اند که از عوارض ناخواسته جراحی میباشد
      تحت نظر پزشک معالج درمان را ادامه دهید

به سیستم پرسش از دکتر شهریار ناطق متخصص ارولوژی و جراح کلیه خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.