موضــوع پرســـش شـــما چـیســت؟

از دکتر بپرسید

بیماری جنسی - پرسش 1183

• تصویر کاربر sam سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 271 بیماریهای جنسی
    سلام دکتر
    سه ماه و ۵ . ۶ روز قبل رابطه ی جنسی محافظ نشده داشتم.دوماه ۵ روز بعد از رابطه بدون مشاهده ی هیچ علائم و نشانه ای از hiv استرس شدید بخاطر ترس از خطر انتقال hiv گرفتم. ۲ ماه و ۵ روز بعد از رابطه و ۳ ماه پس از رابطه آزمایش hiv دادم ک خوشبختانه منفی بود. حدود دوماه و نیم پس از رابطه ک در روزهای اوج استرسم بود درد خفیف بیضه گرفتم ک از سمت کلیه بود و حدود ۲۰ روز از اون روزی ک استرسم شروع شد میگذره ولی همچنان درد خفیف در ناحیه بیضه جود داره.
    آزمایش ادرار و سونوگرافی مجاری ادرار و کلیه نرمال و عادی بود فقط در آزمایش ادرار مقدار mucus رو many زده بود ک دکتر عمومی گفت چیز‌خاصی نیس و عادیه و بخاطر پرش عضله و احساس پری گلو و نفخ و یبوست و تکرر اداری ک داشتم پزشک عمومی معتقد بود ک علائم استرس و اضطرابه و درد بیضه هم از استرس زیاده.
    سونوگرافی بیضه و نواحی اینگویینال طبق گفته ی خودتون گرفتم ک همه چی نرمال و عادی بود

حال دو سوال از شما دارم

آیا درد بیضه میتونه به hiv مربوط باشد؟؟

وایا درد بیضه بدون هیچ علامت دیگری میتواند بخاطر دیگر بیماری های مقاربتی بغیر از اچ آی وی مثل سوزاک و کلامیدیا باشد؟؟؟

در ضمن قبل از بروز استرس هیچگونه سابقه ی درد بیضه نداشتم فقط یک بار بخاطر استفاده از ماسک صورت ک حساسیت داشتم بهش خارش صورت و بدن گرفتم ک در بیضه هم خارش وجود داشت ک بعد از دو سه روز خوب شد.

و اینکه تشخیص بیماری های مقاربتی غیر از hiv از طریق آزمایش ادراری ک دادم امکان پذیره؟؟؟

و در آخر آیا علت این درد خفیف بیضه استرس است واقعا؟؟
    1. تصویر کاربر sam جمعه ۱۶ فروردین ۹۸( 5 سال پیش)

ممنون از پاسخگوییتون. خیلی استرس دارم.
    2. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸( 5 سال پیش)
      سلام،سوال شما پاسخ داده شد دوست عزیز

دسته بندی موضوعات

سوالات پرتکرار

خیر. درمان های خانگی کاملا بی اثر بوده و دارو درمانی بعد از بیست سالگی عملا بی اثر است و تنها راه افزایش سایز آلت تناسلی، جراحی افزایش سایز می باشد.

خیر، اين مساله كاملا” طبيعي است و نياز به هيچ اقدامي ندارد. طی فرآیند دفع و با زور زدن مقداري از مایع منی خارج ميشود
با نرمال شدن تعداد دفعات زناشويي اين مساله خود بخود رفع ميشود.

بعد از 20 سالگی تنها راه حل موجود برای افزایش سایز آلت جراحی است. در طی جراحی حدود 2 تا 3 سانتی متر به طول آلت اضافه می شود، همچنین برای افزایش قطر آلت میتوان از روش های نظیر تزریق ژل و چربی به آلت استفاده کرد. روش مناسب برای هر فرد پس از مراجعه به مطب مشخص می شود.

زگیل تناسلی برجستگی گوشتی به رنگ پوست یا تیره تر از پوست در سطح و داخل مجاری تناسلی است که بهترین درمان آن کرایوتراپی زگیل تناسلی برای برداشتن ضایعه و تقویت سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از برگشت ضایعه است.