مشاوره پزشکی

داروهای پروستات - پرسش 1854

  • تصویر کاربر انتظامی چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 6 ماه پیش) پروستات
    سلام.من دوبار سیستوسکپی به علت لیزری پروستات خوش خیم وگرفتگی مجرا الان بعد چهار ماه تکرر وسوزش دارم که با دستشویی رفتن سوزش وتکرر بیشتر میشود.قرص تاوانکس750یکهفته ودو آمپول متیل پردنیزولن به فاصله 15روز زدم دکتر مشهد میگه چون دوبار سیستوسکپی شدم حساسیت والتهاب باعث سوزش میشود الان 15روزه که قرص هیدرکسی زین وسلکسیب خارجی وتولرین میخورم اما سوزش وتکرر زیادی دارم.عکس رنگی گرفتم، مجرا باز است سونوگرافی هم چند بارگرفتم باقیمانده ادرار کمتر از 4سی سی است.کشت ادرار هم گرفتم مشکلی دیده نشده.خلاصه کلی قرص توی چهارماه خوردم متاسفانه خوب نمیشم لطفا راهنمایی بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 6 ماه پیش)
      سلام،شما دچار پروستاتیت مزمن(التهاب مزمن پروستات)شده اید،از پزشک‌خود بخواهید که انرا درمان کند

به سیستم پرسش از دکتر شهریار ناطق متخصص ارولوژی و جراح کلیه خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

239+
برای گرفتن نوبت دکتر شهریار ناطق با شماره ۰۹۱۲۹۷۲۷۷۸۰ ، ٨٨٣٦٧٣٥٣  تماس بگیرید یا از طریق صفحه نوبت دهی اینترنتی اقدام نمائید.