ازدیاد کراتین – پرسش ۵۸۱۵

  • تصویر کاربر سجادی چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸( ۷ ماه پیش) تعداد بازدید: ۱ کلیه
    درود برشما
    آقای دکتر من دارای ۶۹سال سن واز ۲۶سالگی دچار بیماری آنکلوزان اسپوندیلیت هستم ومدت ۲۸ سال است که از مسکن ایندومتاسین برای کاهش درد استفاده میکنم هر۶ماه آزمابش خون میدهم ومقدار کراتین همیشه درحد مرز قرارداشت مدت یک سال است که مقدارآن کمی بالاتر ازمرز میباشد هفته گذشته آزمایش دادم مقدار آن برابر ۱٫۴۴ که رنج آن برابر ۰٫۷۰-۱٫۳۰میباشد سوال من این است که ۱- آیا این مقدار زیان آوراست یا خیر ۲- آیا داروئی برای پائین نگهداشتن آن وجود دارد یا خیر با تشکر وآرزوی سلامتی برای شما
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸( ۷ ماه پیش)
      سلام،دارو برای کاهش کراتینین وجود دارد اما در قدم اول مصرف ایندومتاسین را قطع کنید

به سیستم پرسش از دکتر شهریار ناطق متخصص ارولوژی و جراح کلیه خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.