مشاوره پزشکی

دلیل خونریزی به مدت یک ماه بعد از برداشتن تومور - پرسش 902

  • تصویر کاربر نیکی شنبه ۱۸ اسفند ۹۷( 2 ماه پیش) مثانه
    از شهریور امسال تا کنون ۳ مرتبه تومور مثانه انجام داده ام.دفعات قبلی چند روز بعد از عمل خونریزی ام تمام میشد . ولی دفعه آخر ۱۴ بهمن ماه انجان شده که تا امروز ۱۵ اسفند خونریزی بعد از هر دفعه ادرار نمودن در خونم مشاهده می شود. حتی اگر روزی هفت یا هشت مرتبه ادرار خارج شود پس از اتمام ادرار در همه این نوبتها خون و بعضی اوقات لخته تازه خارج میشود. در سونوگرافی امروز اعلام شده :
    Bladder show irregular wall muscual and mire than normal wall thickness . Considerable cystitis suggested.
    لطفا راهنمایی فرمایید که این یک ماه خروج خون پس از ادرار بعد از برداشتن تومور عادی است. و می بایست چه اقدامی انجام دهم
    1. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق شنبه ۱۸ اسفند ۹۷( 2 ماه پیش)
      سلام،احتمالا در زمینه عفونت ادراری است
      با اینحال به جراح خود مراجعه کنید ایشان بهتر میتوانند شما را راهنمایی کنند

به سیستم پرسش از دکتر شهریار ناطق متخصص ارولوژی و جراح کلیه خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

95+
برای گرفتن نوبت دکتر شهریار ناطق با شماره ۰۹۱۲۹۷۲۷۷۸۰ ، ٨٨٣٦٧٣٥٣  تماس بگیرید یا از طریق صفحه نوبت دهی اینترنتی اقدام نمائید.