ورزش های افزایش سایز اندام تناسلی

آخرین بروزرسانی: 20 مهر 1402

در این مقاله می خوانید

برای بسیاری از مردان، موضوع سایز آلت تناسلی امر بسیار حساسی محسوب می شود. با وجود اینترنت و فراوانی مطالب در این مورد، تشخیص دادن حقیقت از افسانه کار بسیار سختی خواهد بود. در این مقاله، درباره تمرینات ورزشی مختلفی که ادعا شده در افزایش سایز سریع مردانه موثر هستند، صحبت می کنیم. همچنین به آناتومی آلت تناسلی پرداخته و علم پشت این تمرینات، افسانه ها و باورهای غلط رایج و مزایای تمرینات بزرگ کردن آلت تناسلی را بررسی خواهیم کرد.

فواید ورزش های افزایش سایز آلت تناسلی 

مزایای ورزش برای افزایش سایز سریع مردانه فراتر از افزایش اندازه آن است؛ این تمرینات می توانند عملکرد جنسی و اعتماد به نفس را نیز بهبود بخشیده و همچنین کنترل بهتری بر انزال ایجاد کنند. علاوه بر این، ورزش منظم می تواند سلامت کلی آلت تناسلی را بهبود ببخشد، کیفیت نعوظ را افزایش دهد و خطر ابتلا به اختلال نعوظ را کاهش دهد.

از سوی دیگر، ورزش های افزایش اندازه آلت تناسلی می توانند رضایت جنسی افراد را افزایش دهند. با داشتن آلت تناسلی بزرگتر، تحریک دیواره های واژن افزایش یافته و ارگاسم های بهتری برای زنان به ارمغان می‌ آورد. علاوه بر این، افزایش اعتماد به نفس و کنترل بر انزال می تواند منجر به روابط جنسی طولانی تر و لذت بخش تری برای هر دو طرف شود.

آیا قرص ها و مکمل های بزرگ کننده آلت تناسلی موثر هستند؟

مکمل و قرص های بسیاری در بازار موجود هستند که ادعا می کنند اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهند. با این حال، واقعیت این است که اکثر این محصولات اثری نداشته و حتی ممکن است مضر باشند. بهترین و مطمئن ترین راه برای افزایش سایز آلت تناسلی، ورزش است. قبل از مصرف هر گونه مکمل یا قرص، حتماً با یک پزشک مشورت کنید.

ذکر این نکته نیز ضروری است که اندازه آلت تناسلی مرد تعیین کننده قدرت جنسی یا توانایی او برای جلب رضایت شریک زندگی اش نیست. رضایت جنسی تنها به اندازه آلت تناسلی تکیه ندارد بلکه به عوامل مختلفی مانند ارتباط، صمیمیت و تکنیک شخص نیز بستگی خواهد داشت. بهتر است افراد به جای تمرکز بر اندازه آلت تناسلی، بر ایجاد یک رابطه جنسی سالم و رضایت بخش با شریک زندگی خود تمرکز کنند.

نکات ایمنی ورزشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

نکات زیر را می بایست قبل از شروع این تمرینات رعایت کنید:

قبل از انجام هر ورزشی بهتر است در ابتدا با آناتومی آلت تناسلی مردان آشنا شوید:

آناتومی آلت تناسلی

آلت تناسلی از سه بخش اصلی تشکیل شده است: ریشه، شفت و سر. ریشه، پایه آلت تناسلی است که به استخوان لگن متصل است. شفت، قسمت میانی آلت تناسلی و سر، نوک آن است. در شفت آلت تناسلی دو ستون استوانه ای شکل موسوم به «اجسام غاری» وجود دارد که در هنگام نعوظ پر از خون می شوند. مجرای ادرار نیز از مرکز جسم غاری عبور می کند. درک آناتومی آلت از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا به شما کمک می کند تا بفهمید تمرینات چگونه کار می کنند و چگونه می توانند به افزایش اندازه آلت تناسلی کمک کنند.

نقش آلت تناسلی در عملکرد جنسی نیز اهمیت زیادی دارد. مغز در طول برانگیختگی جنسی، سیگنال هایی را به عصب های آلت تناسلی می فرستد که باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود و اجازه می دهد خون بیشتری به داخل جسم غاری جریان یابد. این افزایش جریان خون منجر به نعوظ می شود که برای مقاربت جنسی امری ضروری است.

لازم به ذکر است که اندازه و شکل آلت تناسلی در افراد مختلف، تفاوت های زیادی وجود دارد و در واقع اندازه «نرمال» معنا ندارد. با این حال، بعضی مردان ممکن است در مورد اندازه آلت تناسلی خود دچار اضطراب یا حس ناامنی شوند. ذکر این نکته ضروری است که اندازه آلت تناسلی، لذت یا عملکرد جنسی را تعیین نمی کند. همچنین، عوامل بسیار دیگری وجود دارند که به یک تجربه جنسی رضایت بخش کمک می کنند.

تمرین های افزایش سایز آلت تناسلی

چند تمرین برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود دارد اما باید بدانید تمامی این تمرین ها دارای عوارض غیرقابل برگشت می باشند و در صورتی که تصمیم به انجام هرکدام را دارید باید حتما با متخصص اورولوژی مشورت کنید. در ادامه مطلب، راهنمای گام به گام بعضی از این تمرینات را بررسی می کنیم:

1_ جلکینگ

در این تمرین بایستی با استفاده از دست هایتان، آلت تناسلی خود را ماساژ داده و بکشید. ابتدا گرم کنید، سپس پایه آلت خود را محکم گرفته و دستتان را به سمت کلاهک آن بکشید. دست ها را به طور متناوب عوض کنید و این کار را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ادامه دهید.

2_ کگل

این تمرین،عضلات کف لگن را تقویت می کند و در پی آن عملکرد و کنترل جنسی را بهبود می بخشد. عضلات لگن خود را ۳ تا ۵ ثانیه سفت و سپس شل کنید. این کار را برای ۱۰ الی ۱۵ دقیقه انجام دهید.

3_ حرکات کششی

چندین حرکت کششی وجود دارد که می توان برای افزایش سایز آلت تناسلی انجام داد. یکی از کششی های رایج، تمرین V است؛ با یک دست آلت تناسلی خود را نزدیک پایه نگه دارید و با دست دیگر آن را در جهت مخالف بکشید. ۱۰ تا ۱۵ ثانیه نگه داشته، سپس رها کنید.  این تمرین را برای ۱۰ الی ۱۵ دقیقه تکرار کنید.

دکتر شهریار ناطق متخصص اورولوژی

به اشتراک گذاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم