تزریق ژل به آلت تناسلی + هزینه و سوالات پرتکرار

آخرین بروزرسانی: 4 اسفند 1402

در این مقاله می خوانید

در طول تاریخ، آلت تناسلی بزرگتر برابر با قدرت و مردانگی مرد بوده است. تحقیقات نشان می دهند که حدود 45% از مردان از اندازه ی آلت خود راضی نیستند. اکثر مردانی که به فکر افزایش اندازه ی آلت خود هستند، فکر می کنند تنها گزینه ی موجود، جراحی می باشد. برای بزرگ کردن آلت و اصلاح انحنای جزئی آن، تزریق ژل به آلت و یا تزریق فیلر های افزایش سایز سریع مردانه و تزریق چربی به الت، روز به روز به گزینه ی محبوب تری تبدیل می شوند. 

این روش کم تهاجمی می تواند قطر، طول و ظاهر کلی آلت تناسلی را بدون هزینه، عوارض و ناراحتی جراحی افزایش دهد. مواد معمول مورد استفاده در این فیلرها، هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید، یکی از مواد طبیعی پوست است، اما در مورد فیلرهای پوستی، این ماده به صورت شیمیایی تغییر پیدا می کند تا ماندگاری طولانی تری داشته باشد. هیالورونیک اسید، در مقایسه با فیلرهای دیگر، میزان دفع بسیار پایینی دارند. 

چه مشکلاتی با تزریق ژل به آلت تناسلی قابل ترمیم هستند؟

اکثر مردانی که تحت تزریق ژل آلت تناسلی قرار می گیرند، از مزایای افزایش قطر این روش بهره مند می شوند. با اینکه افزایش قطر، هدف اولیه ی تزریق فیلر می باشد، اما می تواند مزایای زیر را نیز ارائه دهد:

فیلرهای آلت تناسلی، طول آلت تناسلی در حالت کشیده را افزایش نمی دهند، اما می توانند قطر آلت تناسلی در حالت کشیده را افزایش دهند. این کار می تواند عملکرد جنسی را بهبود بخشد و همچنین منجر به ظاهر متقارن تری شود.

تزریق ژل به آلت

مراحل تزریق ژل به آلت تناسلی در مردان

فرایند تزریق فیلر آلت تناسلی نسبتاً ساده است و معمولاً تکمیل آن حدود 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. مراحل این رویکرد از این قرارند:

تزریق ژل به آلت تناسلی بهتره یا چربی

نتایج تزریق ژل به آلت مردان از چه زمانی قابل مشاهده است؟

نتایج تزریق ژل به آلت تناسلی بعد از عمل فوراً قابل مشاهده هستند و نتایج نهایی چهار هفته بعد دیده می شوند. فیلر یا ژل پوستی تقریباً 4 هفته طول می کشد تا به طور کامل با بافت آلت تناسلی ادغام شود. بعد از تزریق مقداری التهاب وجود دارد که در ابتدا، نتایج را پنهان می کند. زمانی که ورم فروکش می کند، نتایج نهایی را می توان مشاهده کرد. ممکن است به شما توصیه شود که محل تزریق را یک یا دو هفته بعد از درمان ماساژ دهید تا مطمئن شوید که ژل به صورت یکدست در اطراف آلت تناسلی توزیع شده است. 

نتایج، معمولا شش ماه تا یک سال ماندگاری دارند، گرچه، شواهد نشان می دهند که فیلر پوستی مورد استفاده می تواند دوام بیشتری داشته باشد. به طور کلی برای حفظ نتایج توصیه می شود یک سال بعد یک تزریق تکمیلی انجام دهید. البته انتظار نمی رود که تمام فیلرها در این نقطه زمانی از بین بروند. 

آلت تناسلی با تزریق ژل تا چه اندازه تغییر سایز می دهد؟

معمولاً فیلر، قطر آلت تناسلی را 1 اینچ و طول آلت تناسلی در حال شل را نیم اینچ افزایش می دهد. افزایش طول بیشتر با مقدار فیلر پوستی بیشتری به دست می آید. افزایش قطر نیز مهمترین هدف فیلرهای پوستی می باشد، زیرا مستقیماً با تحریک شریک جنسی در ارتباط است. اگر می خواهید آلتتان ضخیم تر شود، باید دوره درمانی خود را ادامه دهید.

هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان تهران

با توجه به میزان مورد نیاز تزریق ژل، هزینه این فرآیند متغیر است. به طور مثال هر 10 سی سی با هزینه تزریق حدودا هشت میلیون و پانصد و هر 20 سی سی به بدنه حدودا 17 میلیون و در صورتیکه شما علاوه بر تزریق ژل به بدنه به تزریق در کلاهک آلت هم نیاز داشته باشید، مجددا این عدد قابل تغییر می باشد. شما میتوانید برای اطلاع از هزینه دقیق تزریق ژل با کارشناسان کلینیک تماس حاصل نمایید: 

چه مقدار ژل برای تزریق باید استفاده شود؟

مقدار ژل مورد استفاده به اندازه ی پیشین آلت و هدف بیمار بستگی دارد. حجم معمول مورد استفاده تقریباً 10 تا 20سی سی است. اما برای کاهش تعداد جلسات می توان مقدار بیشتری تزریق کرد. ما دریافته ایم که مردان “قدبلندتر” برای دستیابی به افزایش نسبی قطر آلت تناسلی خود، ممکن است به فیلر بیشتری نیاز داشته باشند، زیرا مقدار بافت بیشتری وجود دارد که فیلر باید درون آن نفوذ کند. 

خطرات تزریق ژل به آلت چه مواردی هستند؟

این روش، یک درمان کم خطر است و نسبت به جراحی گزینه ی ایمن تری است. شایع ترین عارضه ی این روش، پراکندگی ضعیف محصول می باشد که نیاز به فیلر یا ماده حل کننده ی بیشتری برای اصلاح دارد. گرچه، این عارضه بسیار نادر است و زمانی که از هیالورونیک اسید استفاده شود به راحتی قابل تجزیه شدن است. از عوارض دیگر می توان به عفونت اشاره کرد که با تکنیک استریل، تزریق توسط پزشک و دنبال کردن دستورالعمل های مراقبتی قابل پیشگیری است. 

نکروز یا بافت مردگی، یک عارضه ی بسیار نادر است و معمولاً زمانی رخ می دهد که فیلر یا ژل بیش از حدی به سَر آلت تزریق شود و خونرسانی به بافت های آلت تناسلی کاهش پیدا کند. آمبولی، زمانی رخ می دهد که فیلر به لایه ی اشتباهی تزریق شود. گرچه، از سونوگرافی برای تأیید تزریق فیلر به لایه ی صحیح استفاده می شود. گاهی اوقات، بدن با واکنش التهابی به محصول فیلر پاسخ می دهد. این عارضه نادر است. زیرا فیلرهای هیالورونیک اسید معمولاً نسبت به فیلرهای دیگر زیست تجزیه پذیرتر هستند.

انواع ژل هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی تزریق می شوند؟

معمولاً از فیلرهای هیالورونیک اسید برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده می شود. زیرا این فیلر برای ایمنی بیشتر قابل حل شدن است. ماندگاری فیلرهای هیالورونیک اسید 6 ماه تا یک سال است. فیلرهای تحریک کننده ی کلاژن می توانند منجر به افزایش بیشتر در اندازه آلت شوند. این عملکرد با خطرات ایمنی بیشتری همراه است، زیرا این فیلر قابل تجزیه نیست. همچنین به دلیل خطر احتمالی بدتر شدن عملکرد نعوظ، این فیلرها همیشه توصیه نمی شوند. 

کلاژن تولید شده ممکن است به هنگام تلاش برای نعوظ، عملکرد لغزش بین لایه های مختلف آلت تناسلی را کاهش دهد. فیلرهای دائمی نیز طولانی ترین نتایج را ارائه می دهند. معمولاً به دلیل ایمنی ضعیف، دیگر از این فیلرها در صورت یا بدن استفاده نمی شود. زیرا این فیلرها قابل تجزیه نیستند و ممکن است در صورت بروز عوارض برای تخلیه نیاز به جراحی داشته باشند. همچنین، فیلری که ماندگاری بیشتری داشته باشد ممکن است بافت اسکار تولید کند و موجب واکنش التهابی یا عفونت شود.

چه دستورالعمل های مراقبتی را باید به خاطر داشته باشیم:

برای کاهش خطر عفونت دستورالعمل های مراقبتی زیر توصیه می شوند:

تزریق ژل به آلت چند وقت یکبار باید شارژ شود؟

به طور کلی، با اینکه فیلرهای هیالورونیک اسید تا یک سال ماندگاری دارند، ولی در این مدت زمان مقداری از حجم آن از بین می رود. توصیه می شود هر  شش ماه یکبار مقادیر کمی فیلر یا ژل تزریق شود تا از ماندگاری حجم مناسبی از ژل اطمینان حاصل شود.

دکتر شهریار ناطق، جراح و متخصص اورولوژی در تهران

به اشتراک گذاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم