مشاوره پزشکی

خودارضایی - پرسش 768

  • تصویر کاربر یه دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷( 2 ماه پیش) بیماریهای جنسی
    سلام آقای دکتر
    پسری 17 ساله هستم
    تقریبا 3-4 سالی هست که کم و بیش خودارضایی میکنم و البته خیلی ناراحت هستم از این ماجرا
    مشکلم الان اینه که وقتی از جایی که نشستم بلند میشم، سرم بهش خون نمیرسه و برای یک مدت کوتاهی (خیلی کم) سرم سیاهی میره.
    یا مثلا وقتی پای خودم رو کج میکنم خیلی سریع خواب میره
    خیلی آزمایش دادم اما تعداد گلبول های قرمز رو گفتن مشکلی نداره.
    حتی پیش متخصص غدد هم رفتم و ایشون گفتن عادیه در این سن!!!
    پس از اون هم رفتیم آزمایش نوار دست و پا دادم اما مشکلی در نورون ها نبود ...!
    ممنون میشم کمک کنید. موضوع خودارضایی رو با کسی درمیون نذاشته بودم.
    امکانش هست کمبود مایع منی و یا خون موجب این شده باشه؟
    واقعا توی آزمایش چیزی مشخص نشده
    1. تصویر کاربر یه جمعه ۱۲ بهمن ۹۷( 2 ماه پیش)
      اضافه میکنم:

      واقعا احساس ضعیفی میکنم و اصلا مثل قبل نیستم.
      بیشتر اوقات خسته هستم و میخوابم.
    2. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق شنبه ۱۳ بهمن ۹۷( 2 ماه پیش)
      سلام،اين مشكلات به هيچ وجه ارتباطي با خود ارضايي ندارد
    3. تصویر کاربر یه شنبه ۱۳ بهمن ۹۷( 2 ماه پیش)
      ممنون باعث پاسخ :: فقط یه سوال دیگه

      آیا تزریق تستسترون در این سن، با وجود مشکلات فعلی من کارساز هست؟
    4. تصویر کاربر دکتر شهریار ناطق دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷( 2 ماه پیش)
      قبل از ان يك ازمايش هورموني دهيد

به سیستم پرسش از دکتر شهریار ناطق متخصص ارولوژی و جراح کلیه خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

39+
برای گرفتن نوبت دکتر شهریار ناطق با شماره ۰۹۱۲۹۷۲۷۷۸۰ ، ٨٨٣٦٧٣٥٣  تماس بگیرید یا از طریق صفحه نوبت دهی اینترنتی اقدام نمائید.